جزییات کتاب

بازاریابی و درک بازارهای بین المللی

بازاریابی و درک بازارهای بین المللی

بازاریابی فقط یکی از وظایف هر کسب و کاری است بازاریابی در کنار تحقیق تولید، تأمین مالی حسابداری و هزاران کار دیگر به توانمندسازی یک کسب و کار جهت دستیابی به موفقیت کمک میکند در بسیاری از کسب و کارها، بازاریابی از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ در سایر کسب و کارها بازاریابی نقش کمتری ایفا میکند. جوهره یک کسب و کار به محصولات و خدمات مفیدی که ارائه می دهد، گره خورده است و این نیز به یک بازاریابی موفق بستگی دارد. به همین دلیل است که تمام تاجران از دانش پایه بازاریابی سود میبرند. علاوه بر این بیش از ۳۰ سال است که اصول بازاریابی به شکل مؤثری در چندین نهاد غیر تجاری به کار گرفته شده اند بانکداران پزشکان شرکتهای حسابداری تحلیل گران سرمایه گذاری ،سیاستمداران کشیشها شرکتهای معماری دانشگاهیان و سازمان غیر انتفاعی یونایتد وی (United Way) همگی موفقیت خود را مدیون مزایای بازاریابی میدانند.

انسان ها به عنوان موجودی اجتماعی نمی توانند نسبت به آداب معاشرت و تشریفات مراودات اجتماعی خود بی تفاوت باشند. اهمیت این موضوع برای افراد در حوزه ارتباطات کاری شان اهمیتی مضاعف دارد. به عنوان یک انسان در دنیای مدرن باید بدانیم اتیکت رفتاری الگوها و قوانین ویژه ای دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. این کتاب به ما کمک می کند علاوه بر قرار گرفتن در مسیر خودشناسی درک درستی از اهمیت داشتن اعتماد به نفس و عزت نفس در زندگی داشته باشیم. این اثر ما را نسبت به اصول رفتاری مان در موقعیت های مختلف آگاه میکند اصولی که قوانینی سخت و انعطاف ناپذیر نیستند بلکه نشانه هایی برای ارتقای روابط اجتماعی ما و بهبود ارتباطات زندگی فردی مان خواهد بود.

نگارش‬‫‪:‬‬ ‫دکتر‬ ‫برسام‬ ‫سوری‬

‫انتشارات‬‫‪:‬‬ ‫آوای‬ ‫زیستن‬

‫نوبت‬‫چاپ‪:‬‬ ‫دوم‬ ‫‪1400‬‬

‫تعداد صفحات: 128 صفحه‬

‫شابک: ‫‪978-600-7324-54-7

برای خرید کتاب با این شماره تماس بگیرید:

09126263843