بازاریابی فقط یکی از وظایف هر کسب و کاری است بازاریابی در کنار تحقیق تولید، تأمین مالی حسابداری و هزاران کار دیگر به توانمندسازی یک کسب و کار جهت دستیابی به موفقیت کمک میکند در بسیاری از کسب و کارها، بازاریابی از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ در سایر کسب و کارها بازاریابی نقش کمتری ایفا میکند. جوهره یک کسب و کار به محصولات و خدمات مفیدی که ارائه می دهد، گره خورده است و این نیز به یک بازاریابی موفق بستگی دارد. به همین دلیل است که تمام تاجران از دانش پایه بازاریابی سود میبرند. علاوه بر این بیش از ۳۰ سال است که اصول بازاریابی به شکل مؤثری در چندین نهاد غیر تجاری به کار گرفته شده اند بانکداران پزشکان شرکتهای حسابداری تحلیل گران سرمایه گذاری ،سیاستمداران کشیشها شرکتهای معماری دانشگاهیان و سازمان غیر انتفاعی یونایتد وی (United Way) همگی موفقیت خود را مدیون مزایای بازاریابی میدانند.
نگارش: دکتر برسام سوری
انتشارات: آوای زیستن
نوبتچاپ: دوم 1400
تعداد صفحات: 128 صفحه
شابک: 978-600-7324-54-7برای خرید کتاب با این شماره تماس بگیرید:
09126263843