رزومه دکتر برسام

برسام سوری

دکتر برسام سوری متولد ۱۳۶۳ دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی کسب و کار و تجارت و فعال اقتصادی و مشاور بازارهای مالی است و در کنار فعالیتهای اقتصادی خود مولف ۱۳ جلد کتاب اقتصادی و مدیریتی , عضو کانون نویسندگان کشور که در همین سایت قابل دسترس شما عزیزان هست و در ادامه مقالات بین المللی و داخلی ایشان در قسمت مقالات همین سایت در دسترس شما عزیزان میباشد در گوگل اسکولار و سیویلیکا ، برای آشنایی بیشتر با ایشان میتوانید به کانال یوتیوب و پیج اینستاگرام و قسمت ویدیوهای همین سایت مراجعه کنید .(لطفا این رزومه را تا انتها مطالعه بفرمایید.)

موبایل:

۰۹۱۲۱۱۰۰۱۲۶

اینستاگرام:

DrBarrsamSorie

مهارت‌ها


  • آموزش مدیران برتر کشور
  • تالیف کتاب‌های اقتصادی
  • تحلیل بازارهای مالی
  • مشاوره اقتصادی
  • ارتباط سازی
  • استارت آپ
  • تیم سازی
  • سخنرانی
  • فروش

فعالیت‌ها


  • عضو انجمن تحلیل‌های ((ولیام دلبرت گن)) در بازارهای مالی
  • عضو انجمن مشاوران اقتصادی امارات و ایران
  • عضو آکادمی فروش و بازاریابی ایران
  • عضو صندوق اعتباری هنر ایران
  • عضو کانون نویسندگان ایران
  • عضو آکادمی نخبگان ایران
  • عضو انجمن کوچینگ ایران
  • عضو کانون اهل قلم
  • عضو باشگاه BRS انگلستان

تألیفات:


  • گلادیاتور آوانگارد
  • اتیکت مدرن
  • بازاریابی دیونوسوسی
  • بازاریابی و درک بازارهای بین المللی
  • امپراطوری مالی
  • رهبری زئوسی
  • برندشخصی من
  • مدیریت زمان آدینه
  • فروش هرمسی
  • کارگشایی در کارآفرینی

مقالات داخلی:


  • ارزیابی نظام حاکمیت فناوری اطلاعات در سازمان از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان شرکت های خصوصی غرب تهران)
  • ارزیابی تاثیر رسانه های اجتماعی بر مدیریت ریسک و سودآوری از دیدگاه مدیران سازمان ها
  • تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایت و اعتماد مشتری در خریدهای آنلاین
  • ارزیابی تاثیر تجربه برند و عشق به برند بر مشارکت مشتری در خریدهای آنلاین
  • ارزیابی تاثیر استراتژی های بازاریابی بر عملکرد مالی سازمان ها
  • ارزیابی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
  • شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی از دیدگاه خبرگان
  • ارزیابی رابطه ی بین فرآیند خلق دانش، مشتری مداری و عملکرد هتل (مطالعه موردی : هتل های شهر یزد)

مقالات خارجی:


  • Investigate The relationship between brand equity, brand loyalty and customer satisfaction
  • ASSESSING THE IMPACT OF BRAND IDENTITY ON BRAND PERFORMANCE, BRAND SATISFACTION AND BRAND LOVE IN IRAN
  • Recognizing Factors Influencing Viral Marketing Success fromThe Standpoint of Iranian Clients
  • IDENTIFYING & PRIORITIZING THE BARRIERS ON EXECUTION OF COST MANAGEMENT
  • IDENTIFYING AND PRIORITIZING THE FACTORS AFFECTING THE USE OF E-COMMERCE IN SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES
  • THE INFLUENCE OF BEHAVIORAL FEATURES OF THE MANAGERS UPON FINANCING OF THE COMPANIES ADMITTED IN TEHRAN STOCK EXCHANGE
  • THE INFLUENCE OF BEHAVIORAL FEATURES OF THE MANAGERS UPON FINANCING OF THE COMPANIES ADMITTED IN TEHRAN STOCK EXCHANGE
  • The Relationship Between Internal Motivation And Customer Satisfaction Of Posthaste Purchase
  • The Effect Of Internal Stimulus On Posthaste Buying Behavior Of The Chain Store Customers (Case Study: Hyperstar)
  • The Relationship Between Internal Motivation And Customer Satisfaction Of Posthaste Purchase
  • Assessing the impact of investment in information technology on financial performance and productivity of active companies in Tehran Stock Exchange
  • Assessing the relationship between information technology innovation and common equity capital expenditure in Tehran Stock Exchange
  • Assessing the relationship between the dimensions of entrepreneurial marketing and performance in small and medium-sized enterprises
  • The Influence of Time Management upon Satisfaction and Job Performance of the Employees
  • Evaluating the factors affecting sustainable entrepreneurship from the experts’ Perspective
  • Identifying & Prioritizing the Barriers on Execution of Cost Management (Case Study: Islamic Azad University)
  • Evaluating the moderating role of emotional commitment on the relationship between human resource information systems and employees' innovative capabilities

مدارک آکادمیک:


  • لیسانس MBA از American Liberty University
  • فوق لیسانس EMBA از American Liberty University
  • اخذ مدرک PHD مدیریت کسب و کار و تجارت از American Liberty University
  • گواهینامه مجمع جهانی برند و تبلیغات
  • گواهینامه همایش بین­ المللی فروش و بازاریابی
  • گواهینامه چهارمین مجمع جهانی مدیریت
  • گواهینامه سمینار هوش تجاری
  • گواهینامه انجمن مدیریت راهبردی کسب و کار
  • گواهینامه تخصصی مدیریت اجرائی
  • گواهینامه اولین همایش ملی چابک سازی سازمانی
  • Certificate of Relationship between brand quality, brand loyalty and customer satisfaction
  • Certificate of oral presentation
  • Certificate of 4th world branding & advertising forum
  • Certificate of association of profit advisor
  • Certificate of 4th world management forum 2012
  • Certificate of recognition Demartini
  • Certificate of achievement Brian Tracy international
  • Certificate of 3th sales and marketing and recession conference
  • Certificate of 31th seminar on change management
  • Certificate of 4th international conference on sales & marketing
  • Certificate of international internet marketing conference
  • Certification of completion of DBA program presented by Brian Tracy
  • Certificate of international DBA & MBA conference with emphasis on practical skill in management
  • Urkunde certificate of HSBA
  • Certificate of SEPT international program of the university Leipzig, Germany
  • Certificate of achievement of academic excellence in American Liberty
  • Certificate of building organization agility conference in Mahan
  • Certificate of oral defense evaluation committee
  • Certificate of 5th world management forum

ابداعات:


  • ابداع طرح سرمایه گذاری ۵x۵
  • ابداع برند شخصی بومی سازی نسبت به نسل های B,X,Y,Z
  • ابداع مدیریت هزینه فردی
  • ابداع مشتری مداری و پیگیری فروش ۱۳۶۱
  • ابداع مدیریت زمان آدینه

فعالیت های اقتصادی:


از سال ۱۳۷۸ الی سال ۱۳۸۱ :

بازاریابی و فروش لوازم آرایشی

از سال ۱۳۸۱ الی سال ۱۳۸۳ :

بازاریابی و فروش خدمات تبلیغاتی و تلوزیونی و ... (نمونه کار موسسه تندخوانی و زبان نصرت)

از سال ۱۳۸۳ الی سال ۱۳۹۴ :

تاسیس گروه مشاوران خدمات خوب که قسمت بازرگانی فعال شد در زمینه فروش و واردات خودروهای داخلی و خارجی

از سال ۱۳۹۴ الی سال ۱۳۹۶ :

راه اندازی قسمت دوم گروه مشاوران خدمات خوب گروه مشاوران اقتصادی و مشاوره سازمانی و شرکتی

از سال ۱۳۹۶ تا اکنون :

ایجاد چند زیرمجموعه جدید برای گروه مشاوران خدمات خوب که شامل: ۱_گروه مشاوران اقتصادی و سرمایه گذاری خدمات خوب. ۲_گروه مشاوران حقوقی خدمات خوب. ۳_گروه مشاوران املاک خدمات خوب