بازاریابی نوین اوایل قرن بیستم آغاز شد. در قرن بیستم، روند بازاریابی طی سه دوره
متمایز تولید، فروش و بازاریابی به تکامل رسید. پیش از دهه 1960 ، شرکت ها با
این فرض عمل می کردند که تولید، بازار فروشنده است. انتخاب محصول تقریباً
وجود نداشت، زیرا مدیران شرکت معتقد بودند که کالای فوق العاده ، خود به
فروش می رود. این فلسفه امکان پذیر بود زیرا تقاضا برای محصوالت از عرضه
بیشتر است. در این دوره، موفقیت شرکت کامال ً بر حسب میزان تولید سنجیده می شد.
بازاریابی مدرن و شناخت مشتری دو حلقه مهم از زنجیره مارکتینگ در دنیای امروز است توسعه تکنولوژی و تلفیق آن در تکنیکهای مدیریت و ابزارهای بازاریابی بیش از هر چیز بر اهمیت خلاق بودن صحه گذاشته است. مدیران خلاق از شیوه های غیر معمول و مدرن استفاده میکنند و به جای فقط مشتری مدار بودن کسب و کارشان را بر مدار مشتریان خود طراحی می کنند. این کتاب نگاه شما را در حوزه مارکتینگ و مدیریت مشتری ارتقا میدهد اگر میخواهید با عملکردی حرفه ای ابتکار عمل در مدیریت بازاریابی مدرن را در حوزه برند خود یا کسب و کارتان به دست بگیرید کتاب درستی
پیش رویتان است.
نگارش: دکتر برسام سوری
انتشارات: آوای زیستن
نوبتچاپ: دوم 1400
تعداد صفحات: 152 صفحه
شابک: 978-600-7324-57-8