دکتر برسام (فربد سوری)

مشاور و مدرس مدیریت بازرگانی

دکتر برسام (فربد سوری) در 16 مردادماه 1363 در تهران و در خانواده­ ای متمدن، روشنفکر و تحصیل کرده متولد شد. دکتر سوری از کودکی بلند پرواز بود و میل به استقلال و تجربه دنیای بیرونی داشت. به همین دلیل کار فروش را از 12 سالگی شروع کرد و در 12 تا 15 سالگی به بازاریابی لاک­ پاک­ کن Jud  و Jade پرداخت. از سن 15تا 17 سالگی در بازار تهران مشغول فروشندگی شد. در این حین بازاریابی و تبلیغات  شرکت­ هایی را به عهده گرفت که یکی از آنها آموزش زبان نصرت بود (شامل چاپ بروشور و تبلیغات تلویزیونی)

در سن 17تا 18 سالگی دو باب ویلای پدرش در دماوند را که نیمه ساخته بود به اتمام رساند.

در سن 18 سالگی به دانشگاه اقتصاد رفت اما در سن 20 سالگی از دانشگاه اخراج شد و در دانشگاه BRS انگلستان، HBSA، Leipzig آلمان و دانشگاه های مشابه آن شروع به گرفتن مدارک تخصصی مثل تخصص بازاریابی، تخصص فروش، تخصص تبلیغات، تخصص برندینگ، تخصص مدیریت کسب و کار، تخصص رهبری کسب و کار، تخصص Start up و... نمود که این تحصیلات 4 تا 5 سال طول کشید. وی سپس برای ادامه تحصیل تخصصی به دانشگاهی آمریکائی به نام American Liberty که در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد رفت و در زمینه تجارت، لیسانس  و فوق لیسانس  EMBA) سازماندهی و رهبری تجارت­های بزرگ ) و دکترا را به اتمام رساند. دکتر برسام (فربد سوری) حین تحصیل مشغول گرفتن گواهینامه­ های تخصصی و آموزش­های متعدد در زمینه اقتصاد و مدیریت فروش شد که ساعات آموزش ایشان بیش از 1000ساعت می ­باشد. همچنین دکتر برسام (فربد سوری) در دانشگاه HSBS هامبورگ آلمان مدرک Mini MBA و در دانشگاهALU   مدرک  PHD دریافت کرده است.

از دیگر مدارک  معتبر تحصیلی ایشان می توان:

  • گواهینامه مجمع جهانی برند و تبلیغات
  • گواهینامه همایش بین­ المللی فروش و بازاریابی
  • گواهینامه چهارمین مجمع جهانی مدیریت
  • گواهینامه سمینار هوش تجاری
  • گواهینامه انجمن مدیریت راهبردی کسب و کار
  • گواهینامه تخصصی مدیریت اجرائی
  • گواهینامه اولین همایش ملی چابک سازی سازمانی

- Certificate of Relationship between brand quality, brand loyalty and customer satisfaction

- Certificate of oral presentation

- Certificate of 4th world branding & advertising forum

- Certificate of association of profit advisor

 - Certificate of 4th world management forum 2012

- Certificate of recognition Demartini

- Certificate of achievement Brian Tracy international

- Certificate of 3th  sales and marketing and recession conference

- Certificate of 31th seminar on change management

- Certificate of 4th international conference on sales & marketing

- Certificate of international internet marketing conference

- Certification of completion of DBA program presented by Brian Tracy

- Certificate of international DBA & MBA conference with emphasis on practical skill in management

- Urkunde certificate of HSBA

- Certificate of SEPT international program of the university Leipzig, Germany

- Certificate of achievement of academic excellence in American Liberty

- Certificate of building organization agility conference in Mahan

- Certificate of oral defense evaluation committee

- Certificate of 5th world management forum

- Certificate of impact of stimulus internal behavior and customer satisfaction of impulse purchase store chain USA 2016

- Certificate of training completion

را نام برد.

مقالات:

  • بررسی رابطه بین سهام تجاری، وفاداری به برند و رضایت مشتری - منتشر شده در: مجله بين المللي تحقيقات علمي و تكنولوژي
  • تأثیر تحریک داخلی بر رفتار خرید پس از طعم پسند مشتریان فروشگاههای زنجیره ای (مطالعه موردی: هایپر مارکت­ها) - منتشر شده در: مجله بين المللي تحقيقات علمي و تكنولوژي
  • رابطه بین انگیزه درونی و رضایت مشتری از خریدِ لحظه ای - منتشر شده در: مجله بين المللي تحقيقات علمي و تكنولوژي
  • بازاریابی ویروسی
  • شناسایی تاثیر استفاده از ابزارهای بازاریابی مستقیم بر وفاداری مشتریان

طراحی ورک­شاپ:

ایشان که تدریس مدیریت و Business را جزئی از رسالت الهی خویش می­داند بارها به طراحی جلسات آموزشی پرداخته است.

  •  طراحی 3 دوره 10 جلسه ­ای 3 ساعته:

10جلسه اول: توانمندی در بیزینس

10جلسه دوم: تبدیل شدن به ملکه یا ولیعهد در بیزینس

10جلسه سوم: تبدیل شدن به امپراطور و سپس گلادیاتور در بیزینس

  • طراحی کلاس­های " آئینه خویش" در  5 جلسه و در 5 هفته

 

 

 

ابداعات:

  • ابداع مدیریت زمان آدینه
  • ابداع مشتری مداری و پیگیری فروش 1361
  •  ابداع مدیریت هزینه فردی
  • ابداع مدیریت استراتژی
  • ابداع رفتار شناسی آنی در فروش به صورت نسبی
  • ابداع تحلیل رفتاری فردی
  • ابداع 15 تکنیک فروش و بازاریابی بومی­ سازی شده
  • ابداع استراترژیِ منابع انسانی در شرکت­های ایرانی
  • ابداع Personal Branding بومی­ سازی شده
  • ابداع مدیریت سلامت فردی
  • ابداع سرمایه­ گذاری 5×5 در خاورمیانه

 کتاب­ها:

  • گلادیاتور آوانگارد
  • آئینه خویش
  • بازاریابی و درک بازارهای بین المللی
  • بازاریابی مدرن و شناخت رفتار مشتری
  • داده کاوی با رپید ماینر (امتیازدهی، اعتبار سنجی و ابزار)
  • داده کاوی با رپید ماینر (مدلسازی داده­ ها)
  • داده کاوی با رپید ماینر (دسترسی به داده­ ها، ترکیب و پاکسازی)

راه­های ارتباط:

http://www.barsamsouri.com

http://www.farbodsouri.ir

info@barsamsouri.ir

اینستاگرام:

@Drbarsamsouri

توئیتر:

@Barsam_souri

تلگرام:

@Barsam_souri

تلفن تماس:

09126769910

88704328 -021

مدیریت بازرگانی

90

سرمایه گذاری

65

فروش

100

برند سازی

80

تدریس

95